baner nowy 2
e-Dziennik

Statystyki

Szkolna strona istnieje od 13.10.05 

Szukaj

Webmaster login

Edukacja wczesnoszkolna kl 3

 

 

PLAN PRACY DYDAKTYCZNEJ NA OKRES 23.03.2020 – 27.03.2020

 

Witamy. Kochani uczniowie! Mamy nadzieję, że systematycznie podejmujecie pracę, którą Wam zadajemy. Na razie operujemy wiadomościami, które już były omawiane i opracowywane. Liczymy więc, że bez większych trudności poradzicie sobie z tymi zadaniami. Gdyby jednak pojawiły się jakieś problemy, zawsze możecie nawiązać z nami kontakt np. telefoniczny – rodzice mają nasze numery – lub można się z nami kontaktować przez dziennik elektroniczny. Od środy uczniowie kl. 3 b mogą również kontaktować się online przez skype”a. Aby to zrobić klikacie link, który będzie umieszczony na samym dole i zaznaczacie : dołącz jako gość. Później wpisujecie swoje imię i dołączacie do rozmowy. Ja będę tutaj dostępna w poniedziałki, środy i piątki  od godz. 10.00 do godz. 11.00. Więc zapraszam do kontaktu. Podajmy również swoje e-maile, pod które prosimy, żebyście z pomocą rodziców przesyłali nam zdjęcia swoich prac, gdyż jesteśmy zobligowani do oceniania:  Anna Czech - at.26anna@gmail.com , Iwona Haras – iwona.haras@gmail.com Życzymy zdrowia i powodzenia.      Wasze wychowawczynie.

Dzisiaj są już do odebrania podręczniki z j. angielskiego u P. Iwony Haras, w taki sam sposób jak poprzednio-przed domem. Prosimy nie zwlekać z odbiorem.

 

Uwaga! Uczniowie, z którymi były prowadzone dodatkowe zajęcia będą mieli umożliwiony dodatkowy kontakt z nauczycielem. P. Anna Czech – poniedziałek i środa 11.00-11.45 oraz piątek 11.00 – 11.45. P.Iwona Haras – poniedziałek 11.00 – 11.45. Szczegółowe informacje będą przekazane przez wychowawcę telefonicznie lub mailowo rodzicom tych uczniów.

31.03 - wtorek 

RELIGIA 

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus! 
 
 
Witam Was moi drodzy. Przed nami kolejne wyzwania :) 
 
Bardzo Was proszę abyście dokładnie i solidnie przypomnieli sobie i nauczyli się:
 
 
 1. Dziesięć Bożych przykazań
 
 
 Dziesięć przykazań Bożych
 Jam jest Pan Bóg twój, którym cię wywiódł z ziemi egipskiej, z domu niewoli.
 
 I. Nie będziesz miał bogów cudzych przede mną.
 II. Nie będziesz brał imienia Pana Boga twego nadaremno.
 III. Pamiętaj, abyś dzień święty święcił.
 IV. Czcij ojca swego i matkę swoją.
 V. Nie zabijaj.
 VI. Nie cudzołóż.
 VII. Nie kradnij.
 VIII. Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu.
 IX. Nie pożądaj żony bliźniego swego.
 X. Ani żadnej rzeczy, która jego jest.
 
 
 2. 5 Przykazań Kościelnych.
 
 1. W niedzielę i święta nakazane uczestniczyć we mszy świętej i powstrzymać się od prac niekoniecznych.
 2. Przynajmniej raz w roku przystąpić do sakramentu pokuty.
 3. Przynajmniej raz w roku, w okresie wielkanocnym przyjąć Komunię Świętą.
 4. Zachowywać nakazane posty i wstrzemięźliwość od pokarmów mięsnych, a w okresach pokuty powstrzymywać się od udziału w zabawach.
 5. Troszczyć się o potrzeby wspólnoty Kościoła.
 
 
Bardzo proszę abyście zapisali sobie do waszych zeszytów dziesięć przykazań oraz pięć przykazań kościelnych i dobrze się nauczyli. 
Kiedy skończycie, proszę abyście wykonali rysunek w waszym zeszycie, wybranej przez was, dowolnej stacji drogi krzyżowej. 
 
Serdecznie Was pozdrawiam i oczywiście powodzenia. 
 
Z Panem Bogiem :) 

 

23.03.2020 – poniedziałek 

ED. POLONISTYCZNA

1.       Bardzo prosimy o ponowne przeczytanie opowiadania i wiersza „Skąd się biorą dziury w serze?” – podr. polon.  str. 28-31. Następnie proszę o wykonanie ćw. 1 ze str. 48 – ćw. polon.

2.       Przypomnijcie sobie, co to są rymy i dopiszcie wyrazy rymujące się do słowa bierze – ćw. polon. str.48 ćw. 2.

3.       Przyglądnijcie się uważnie wierszowi i zwróćcie uwagę na rymy. Policzcie wersy w wierszu, wiedząc, że wers to po prostu 1 linijka. Policzcie też wyrazy w pierwszym, trzecim i piątym wersie. Potem zróbcie ćw. 3 na str. 48 w ćw. polonistycznych wraz z kropkami.

4.       Pamiętając, że czasowniki występują w trzech czasach, zróbcie ćw. 1 i 2 ze str. 49 ćw. polon.

5.       Przypomnijcie sobie również rodzaje zdań i zróbcie tą kartę. Możecie wydrukować ją lub przepisać.  Wykonaną pracę proszę sfotografować i przesłać na e-maile wychowawców.

 

ED. MATEMETYCZNA

1.       Wykonujecie str. 27 z ćw. matem. i ćw. 1. str. 52 – ćw. liczę.

ED. ZDR. WF. Zabawy na śniegu. Ubrać się ciepło! Może komuś uda się ulepić bałwana? 😊

Język angielski klasa III a i b

Witam serdecznie 

Mam nadzieję że wszyscy mają już zeszyty ćwiczeń oraz podręczniki. Proszę o utrwalenie słownictwa ze strony 44 podręcznika oraz wykonanie zadania 11 ze ze strony 47 zeszytu ćwiczeń. Gdyby pojawiły się  jakieś pytania podaje email: majamarsza@gmail.com

Pozdrawiam   

24.03.2020 – wtorek

ED. POLONISTYCZNA.

1.       Prosimy rodziców o podyktowanie dzieciom dyktanda do zeszytu. (ó lub u)

 

                                                   Dyktando

K…ba nie l…bi mleka. Mam…sia wymyśliła spos…b na …parci…cha. Rz…ca do mleka s…szone owoce i dodaje mi…d do smak… . Dziś zmiks…je mleko z tr…skawkami i c…krem. Będzie …l…biony deser K…b…sia i pozostałej tr…jki dzieci.

Prosimy o zrobienie zdjęcia zapisanych dyktand i przesłanie na e-maile. Poprawy dokona nauczyciel i oceni. Otrzymacie od nas informacje zwrotne.

2.       W ćw. polon. str. 50, 51 wykonujecie ćw. 1,2,3,4.

 

ED. MATEMATYCZNA

1.       Ćw. mat. str. 28 ćw. 1,2,3 bez kropki.

2.       Ćw. liczę str. 53, ćw. 2,3 z kropkami.

 

ED  TECHNICZNA

1.       Postarajcie się estetycznie wykonać tulipana metodą origami. Korzystajcie z filmików dostępnych na stronach internetowych. Przeglądajcie i szukajcie dogodnego sposobu dla siebie do wykonania pracy.

Prosimy rodziców o zrobienie zdjęć i przesłanie na e-maile.

 

25.03.2020 – środa

ED. MATEMATYCZNA

1. Prosimy o zrobienie str. 29 ćw. matem. łącznie z kropkami.

2. Wykonujecie samodzielnie karty pracy w ćw. mat. str. 30-31.

Prosimy rodziców o zrobienie zdjęć kart pracy z ćw. mat str 30-31 i przesłanie na e-maile.

ED. POLONISTYCZNA

1.       Zapisujemy w zeszytach temat lekcji: Kiedy stosujemy przecinek?

2.       Pod tematem zapisujemy notatkę

Przecinek wstawiamy , kiedy coś wyliczamy oraz przed niektórymi wyrazami: a, ale, że, żeby, lecz, więc, który.

3.       Otwieramy ćwiczenia piszę – str. 60 i ołówkiem poprawiamy wielkie litery i dopisujemy kropki i przecinki w ćw. 1. Poprawiony tekst przepisujemy nie do ćwiczeń, ale do zeszytu.

4.       Rozwiązujemy rebusy – ćw. 2 str. 60 ćw. piszę.

ED. MUZYCZNA: Na stronie YOUTUBE szukamy piosenki :”Pobudka z ogródka” i uczymy się jej

26.03.2020 – czwartek

ED. POLONISTYCZNA

1.       Prosimy o samodzielne wykonanie kart pracy w ćw. polon. str. 52,53.

2.       W ćw. piszę str. 61  wykonujecie ćw. 1 – układacie przysłowia, zapisujecie je i podkreślacie czasowniki. Nie robicie kropki. Uzupełniacie ćw. 4.

Prosimy rodziców o zrobienie zdjęcia kart pracy w ćw. polon. str 52,53 i przesłanie na e-maile.

ED. PRZYRODNICZA

1.       Czytacie tekst o hodowli mieczyka ogrodowego – podr. mat. str. 32,33

2.       Uzupełniacie tabelę – ćw. mat. str. 32

Przygotować się do samodzielnej pracy w ćw. mat.  z przyrody str. 90

 

ED MATEMATYCZNA

Wchodzimy na stronę www.matzoo.pl kl.3 tabliczka mnożenia i dzielenia do 100. Zbieramy 3 misie, max 5 pomyłek.

 

27.03.2020 – piątek

ED. POLONISTYCZNA

Czytacie zadane lektury, książki i wykonujecie zadane do nich polecenia: kl.a – metryczka i plan wydarzeń, kl b – metryczka i opowiadanie.

ED. INFORMATYCZNA

Robicie rysunek „Wiosna” w programie PAINT i z pomocą rodziców przesyłacie je nam na e-maile.

ED. ZDR WF

Wykonujecie ćwiczenia jak mieliście podane w poprzednim tygodniu.

 

 Język angielski kl III a i b

Proszę o uzupełnienie zadań 13 i 14 ze  strony 48 zeszytu ćwiczeń. W zadaniu 13 uczniowie znajdują i zakreślają w ciągu liter wyrazy,  którymi następnie podpisują rysunki. W zadaniu 14 uczniowie zaznaczają wyrażenia,  które poprawnie i zgodnie z rysunkiem uzupełniają zdanie. 

 

Pracujcie systematycznie, aby nie narobić zaległości.

 

 To link do skypa 27.03.2020 - A Czech

https://join.skype.com/OHsHVtwxEpex

 

 

PLAN PRACY DYDAKTYCZNEJ NA OKRES 30.03.2020 –03.04.2020

Kochani uczniowie!

 Z przysyłanych przez Was wiadomości wynika, że systematycznie pracujecie i wykonujecie zadania zaplanowane dla Was. Wiemy, że pewnie nie zawsze macie na to ochotę. Tym bardziej więc cieszymy się, że pracujecie nad swoimi charakterami i sumiennie wywiązujecie się z obowiązków.

 Przypominamy, że zadania dodatkowe z dodatkowych zajęć wyrównawczych i rozwijających będą przesyłane indywidualnie. Gromadźcie je w teczkach razem z pracami plastycznymi.

 

Drodzy Rodzice!

Doceniamy Wasz wkład w pomoc dzieciom w nauce zdalnej. Dziękujemy, że systematycznie dokumentujecie i przesyłacie nam informacje na temat pracy Waszych dzieci. Przypominamy, że wszystkie karty pracy dodatkowe i plastyczne gromadzimy w teczkach i po powrocie przynosimy je do szkoły. W razie problemów kontaktujcie się z nami.

 

30.03.2020 – poniedziałek

ED. POLONISTYCZNA

1.Dzisiaj wchodzimy w tematykę baśni. Przypomnijcie sobie, jakie są cechy baśni? Jeżeli ktoś nie pamięta, otwórzcie zeszyt i znajdźcie notatkę, gdzie zapisywaliśmy te cechy. Przeczytajcie baśń „O czterech muzykantach z Bremy”, którą macie w podręczniku polon. – str. 32-34. 2.Zapiszcie w zeszytach do j. polskiego temat: W grupie siła.

Pod tematem zapiszcie jakie cechy baśni wyodrębniacie w przeczytanej treści.

W baśni „O czterech muzykantach z Bremy” zauważamy takie cechy baśni jak:

- ………………………………………………………………………………

- ………………………………………………………………………………

Zapiszcie również w zeszytach wypowiedź dotyczącą pytania 3 pod tekstem – podr. polon. str. 34.

3.Uzupełnijcie metryczkę baśni w ćw. polon. str. 54.

4.Zastanów się, jakie elementy realistyczne, a jakie fantastyczne pojawiają się w tekście. Uzupełnijcie ćw. 2 w ćw. polon. str. 54 – bez kropki.

 

 

ED. MATEMATYCZNA

1.Zapisujemy w zeszytach do matematyki temat: Liczby wielocyfrowe.

Pod tematem zapisujemy:

1 000 – jeden tysiąc                                      5 000 – pięć tysięcy

10 000 – dziesięć tysięcy                             50 000 – pięćdziesiąt tysięcy

100 000 – sto tysięcy                                     500 000 – pięćset tysięcy

1 000 000 – milion                                          5 000 000 – pięć milionów

Zwróćcie uwagę na liczbę zer i cyfr w tych liczbach.

2.Otwórzcie podręczniki do matematyki na stronie 35 i odczytajcie liczby z zad. 1.

3.Zróbcie do zeszytu zadania: 2, 3, 4.

ED. PRZYRODNICZA

1.Zróbcie samodzielnie kartę pracy z ćw. matem. str. 91.

2. Zapiszcie w zeszytach do przyrody temat: Zioła wokół nas.

Pod tematem zapiszcie nazwy trzech ziół oraz opiszcie ich działanie. Jeśli umiecie, narysujcie je.

 

Język angielski klasa III a i b

Proszę o uzupełnienie zadania 15 i 16 ze strony 49 zeszytu ćwiczeń. W zadaniu 15 uczniowie  uzupełniają zdania wyrazami z ramek zgodnie z rysunkami. W zadaniu 16 uczniowie dokonują samooceny: jesli potrafią wykonać  wymienione czynności ,  oznaczają je znakiem (v) i przyklejają obok  naklejkę z bohaterem filmu.

W zeszycie lekcyjnym napiszcie temat lekcji : I don't go swimming on Monday.

Pod tematem wykonajcie zadanie 18 ze strony 51 podręcznika. Narysujęcie co robicie w wybrany dzień ttygodnia, i podpiszcie rysunek według wzoru : I (go swimming ) on Thursday.

Powtórzcie słownictwo: dni tygodnia  w formie piosenki:

www.youtube.com/watch

 

 

 

 

 

31.03.2020 – wtorek

ED. MATEMATYCZNA

Uczymy się zapisywać liczby wielocyfrowe.

Wykonajcie w ćw. matem. str. 34 ćw. 1, 2, 3 , kropkę również. Zróbcie też w ćw. liczę ćw.1  z kropką, 2 i 3 z kropką – str. 54.

ED. POLONISTYCZNA

1.Przeczytajcie jeszcze raz baśń  o muzykantach z Bremy.

2.W zeszycie zapiszcie temat: Przygody muzykantów z Bremy.

Pod tematem zapiszcie w punktach plan wydarzeń tej baśni.

3.Wykonajcie ćw. 3 i 4 (bez kropek) w ćw. polon. str. 55

4. W ćwiczeniach piszę zróbcie ćw. 1 na str. 62.

5. Napiszcie też dyktando. Prosimy rodziców o przedyktowanie dyktanda do zeszytów dzieciom. Poprosimy o zrobienie zdjęć i przesłanie nam ich e-mailem.

Malutki Jurek uwielbia zabawy ze starszym rodzeństwem. Późnym popołudniem dzieci wyszły na dwór. Pchały wózek z maluchem wokół podwórka. Dziś ta zabawa szybko mu się znudziła. Wtedy Ula włożyła do wózka pluszowego królika. Ale Jurek wierzgał nóżkami i kręcił główką. Dopiero wspólna zabawa gumową piłką rozweseliła maluszka.

ED. SPOŁECZNA

Naśladując współpracę przyjaciół z Bremy spróbujcie wraz z rodzeństwem lub rodzicami wykonać jakąś pracę (grę planszową, kanapki, sałatkę, prace naprawcze lub porządkowe)

1.04.2020– środa

ED. POLONISTYCZNA

1.Piszemy zaproszenia. Przypomnijcie sobie zasadę 5 palców przy pisaniu zaproszeń.

Zapiszcie w ćw. polon. str. 56 dwa zaproszenia. Pierwsze piszecie w imieniu muzykantów z Bremy – ćw. 1. Drugie zaproszenie tworzycie na podstawie informacji zapisanych przy paluszkach dłoni.

2.Przypomnijcie sobie liczbę pojedynczą i mnogą czasownika, rzeczownika i przymiotnika. Wykonajcie ćw. 1 – z kropką, 2 i 3 – tutaj pierwsze zdanie należy zapisać w liczbie mnogiej, natomiast drugie – w liczbie pojedynczej.

ED. MUZYCZNA

Znajdźcie w tekście baśni, na jakich instrumentach chcieli grać osioł i pies. Poszukajcie w różnych źródłach, jak wyglądają te instrumenty, narysujcie je na kartce z bloku i podpiszcie.

W-F

Ćwiczcie minimum 20 minut. Zacznijcie od rozgrzewki (tak jak w szkole , tylko marsz i bieg róbcie w miejscu). Popracujcie nad skokami przez skakankę – obunóż i lajkonikiem. Weźcie jakiś większy pojemnik – np. wiaderko  i garść nakrętek od butelek. Spróbujcie ustalić samodzielnie odległość i ćwiczyć rzuty do celu.

 link do dzisiejszego spotkania - A. Czech

https://join.skype.com/KZpqDVElYXZP

1.04.2020  – czwartek

ED. MATEMATYCZNA

1.Wykonajcie w ćw. matem. na str. 35 ćw. 1 z kropką, i na str. 36 również ćw. 1.

ED. POLONISTYCZNA

1.W ćw. polon. str. 58, 59 rozpoznajcie baśnie i wpiszcie ich tytuły. Pamiętajcie o cudzysłowie.

2.Wykonajcie ćw. 4, 5, 6 w ćwiczeniach piszę – str. 63

ED. PLASTYCZNA

Namalujcie dowolną techniką wybrany fragment baśni o muzykantach z Bremy

 

 

Dzisiaj wg planu mamy zajęcia rozwijające . Zapraszam do wykonania talerzyka – kwiatu. Pierwszą część tej pracy obejrzycie na zdjęciach i przeczytacie o sposobie jej wykonania. Można zastosować tutaj glinę plastyczną, ewentualnie masę solną.   Jeżeli będziecie potrzebować szablonu kwiatu, spróbujcie go zrobić samodzielnie. Niekoniecznie musi to być taki szablon – kwiat jak w przykładzie, może być zupełnie inny – jaki tylko sobie wymyślicie. Jeżeli już zrobicie kwiat- talerzyk i pomalujecie go, to możecie dołożyć zielone liście wycięte z bloku, przyklejając je klejem wikolem. Sposób wykonania liści dowolny. Umieszczam tutaj link do strony . https://mojedziecikreatywnie.pl/2019/03/kwiatowe-talerzyki-z-gliny-szablon-do-druku/  

Miłej pracy.

 Zapraszam wszystkich, którzy się nudzą.

 

Anna Czech

 

 

3.04.2020 – piątek

ED. POLONISTYCZNA

1.Przeczytajcie z podręcznika wiersz ze str. 35

2.W ćwiczeniach polon. zróbcie ćw. 1, 2, 3 ze str. 60

3. Przypomnijcie sobie cechy listu: miejscowość, data, nagłówek, zwroty grzecznościowe, podpis. Napiszcie list do wybranej osoby , w którym opiszecie swoje marzenia. – ćw. polon. str. 61, ćw. 5

ED. MATEMATYCZNA

1.Przeczytajcie uważnie zadania tekstowe w ćw. matem. str. 37 i zróbcie ćw. 1. Prosimy o zrobienie zdjęć karty mat. str. 37 i przesłanie.

2. Wykonajcie również ćw. 4 i 5 ze str. 55 ćwiczeń liczę.

ED. ZDR. – WF

Wykonujemy ćwiczenia korzystając z zakładki w-f na naszej szkolnej stronie internetowej.

 

Życzymy wytrwałości w pracy domowej

Przypominamy również o tym, że prace dodatkowe będą wysyłane indywidualnie do uczniów w ramach dodatkowych zajęć.

 

 

Certyfikaty

Zapraszamy na Naszego
Facebooka 
 

  

 Katalog Gwiazdor

   

    

  

 

 

Banery





 



 

 
  

 

 Administrator  mgr inż. Łukasz Sułkowski e-mail: cool_boe@interia.pl

 

CMS Tractable by Marketing Studio